sâmbătă, 1 octombrie 2011

Nadia, Ionuţ şi David Alexander

Am avut plăcerea să o cunoaştem pe Nadia târziu într-o noapte de aprilie când neavând somn a început să scotocească internetul după furnizori de servicii foto & video pentru botez. Ne-a contactat cu ajutorul paginii noastre de contact şi am discutat despre botezul viitorului membru al familiei Dumitru, David Alexander. După ce am pus la cale detaliile legate de fotografierea şi filmarea botezului, şi am căzut de acord asupra pachetului de servicii foto & video ales, când tocmai ne pregăteam să ne urăm “noapte bună”, Nadia lansează o provocare: doreste o şedinţă foto de gravidă precum şi un videoclip tocmai pentru a retrăi peste timp cu ajutorul imaginilor aceste clipe unice din viaţa fiecărei familii în general şi a fiecărei femei gravide în special. După ceva vreme ne-am văzut pentru prima dată faţă în faţă şi am pus la cale această producţie foto-video. Iată ce a ieşit:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu